پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-55

يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹ ب.ظ

قبل از خواب تو حال منگی، تو سایت دکتر شیری دیدم که لینکی گذاشته از آموزش غیر حضوری... بحث تله های زندگی... جالب اینکه با همون یه چشم بازم تونستم مراحل عضویت سایت رو انجام بدم و بعد هم خرید رو. و خیلی خوب، بی نظمی همیشگی م کاربرد مفید داشت... چون اتفاقی کارت بانکم زیر بالشم افتاده بود، وگرنه که امکان نداشت از جام تکون بخورم...
از صبح که پاشدم، شروع کردم به گوش دادن...
پرداختن به مباحث مربوط به خودشناسی از نظر من خیلی جیگر میخواد... رسمن روبرو شدن با خود، ترسناکه... و دردناک...
بحث درمورد تله ی بی ارزشی بود... اینکه چه چیزایی موجبش میشه و بروز رفتاری و فکری و احساسیش تو زندگی چیه و...
و من به شدت اینو در خودم دیدم... و یه نکته ی جالب اینکه آدمها در طول زندگیشون ناخوداگاه خودشون رو در شرایطی قرار میدن که هی اون تله و احساس رو برای خودشون بازآفرینی کنن...
و شاید این جواب فکرای دیروزم بود... اینکه تمایل داشتم باز هم اون مکالمه ی ناخوب رو تجربه کنم...

  • پری شان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی