پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-59

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹ ب.ظ

مو فرفری زنگ زد گفت، رفته بودم پیش سید.
اسمتو بهش گفتم... گفت کارت گیر و گور داره...
یه دعایی رو گفت که بخونی...
...
ری اکشنم؟!...
عصبانی شدم... شدیدن گارد دارم به اینجور چیزا... احساس میکنم یکی بی اجازه وارد خصوصی ترین قسمت زندگیم شده...
...
بعد هی میگم... خب... از رو دوستی بوده...
بعد دوباره یکی شاکی میشه که، بیخود!

  • پری شان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی