پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

آشوب!

جمعه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷ ق.ظ

وقتی کلید در خونه رو داشتم فرو میکردم تو دکمه آسانسور...

وقتی تاکسی سوار شدم و یه دور کامل زدم و فقط دویست متر اونطرف تره جای اولم پیاده شدم و کلی کرایه تاکسی دادم...

وقتی بسته ی نون نهارمو گم کردم...

وقتی هفت بار رفتم دم الکتریکی و آخر سرم لامپ مهتابی جای آفتابی گرفتم...

وقتی نماز مغربو چند بار خوندم و آخر سر هم نفهمیدم چی شد...

دریافتم که مخم رسمن پوکیده...

  • پری شان

نظرات (۱)

O_o
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی