پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-123

جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹ ب.ظ
بعد از چندین روز، پاشدم صبح جمعه ای رفتم سر کار.
کافه خیلی شلوغ داره میشه.
انگار انرژیش به کارگاه هم میرسه.
چند تا نگ.ین تراشیدم. البته که وقتی پیاده کردم مشکل داشتن یکی دو تاشون و لازمه ادیت بشن.
...
ماکت دوم رو شروع کردیم به ساخت.
دوست کوچیکم نقشه ها رو آماده کرد و فرستاد.
لیزر کات لازم داره.
فردا امیدوارم خرید هاش رو تموم کنم.
که پس فردا منتاژ کنیم.
...
تمام پروژه های کارشناسی من و دوست کوچیکم مشترک بود.
بعد اون ارشد شهر دیگه ای قبول شد.
و یک سال زودتر از من.
تو انجام همه ی پروژه های ارشدشم کمکش دادم.
کلن کار گروهی باهاش خیلی میچسبه.
بعد اون ازدواج کرد و از تهران رفت و بعد هم بچه دار شد.
و خیلی فاصله افتاد... بین کارهای گروهی مون...
حالا بعد از سالها... 
  • پری شان

نظرات (۱)

چه بده فاصله افتادن ها...
من همش نگران میشم برای خودم و دوستم...

از کار نوشتی پری بانو...پس آرزوی موفقیت می کنم برات عزیزجانم :) :*
پاسخ:
فاصله ها لاجرم پیش میان...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی