پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

کارما

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲ ق.ظ

مسج داد که برنامه ی کلاس کنسل...

قبل ترش گفته بود از هفته ی یه بار بشه دو هفته یه بار...

قبل تر ترش وقتایی که کار داشت میپیچوند حتی شده به اسم مریضی من...

...

فکر که میکنم، کار امروزش با توجه به این هیستوری، خیلی هم یهویی نبود...

ولی شوک شدم... 

بهش گفتم انگار یکی پشتمو خالی کرد...

...

...

...

و از ظهر دارم فکر میکنم تقاص کدوم جا خالی دادنی رو دارم پس میدم؟!...

کارماست... مطمئنم...

  • پری شان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی