پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-177-2

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۷ ب.ظ

پیش استاد فلزی بودیم، امروز جوشکاری یاد داد.

من روز اول بهش گفتم، میشه منم همراه دوستم بیام سر کلاس؟

گفت خواهش میکنم. این چه حرفیه...

حالا ولی انگار یه جوری شده اوضاع...

دوستم داره پول میده، درس میگیره... من پول نمیدم و تماشاچی ام... و به هر حال دارم میبینم و یه چیزایی یاد میگیرم... 

هر چند که از این دانش بعیده استفاده کنم... یعنی فعلن همین کار تراش که زاییدم رو باید بزرگ کنم... حالا کو تا فلز...

جوش دادن انگ. شتر مسی رو یاد داد، بعد حلقه، ناصاف بود. تو نق. ره سازی ها دیده بودم که چطوری این کارو میکنن. مسج اومد برام. تا که جواب بدم، حواسم پرت شد و نفهمیدم... بعد سرمو بلند کردم و گفتم، چی شد؟ چجوری صافش کردین؟ ذهنم فقط دنبال یه قیاس بود بین مس و نق. ره. 

یهو استاد گفت، به شما باید جواب پس بدم؟؟؟!!!... لبخند زدم که نه!... خندید و گفت: شوخی کردما! یه وقت ناراحت نشی...

خواستم بگم، کدوم شوخیه که پنجاه درصدش جدی نباشه؟!...

ولی فقط در جواب گفتم، نه بابا!

  • پری شان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی