پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-236

شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳ ب.ظ

چند روز پیشا مسئول اجرایی پروژه تماس گرفت و گفت یه سری قطعه پلاستیکی میخوان برای یه بازی. 

قرار شد تولید کننده پیدا کنم و قیمت بگیرم.

در این حین تصمیم گرفتم یه سرچ بازار انجام بدم که یه وقت نخوام میخو از اول اختراع کنم.

یکی دو نفری رو که از قبل شنیده بودم در این حوزه کار میکنن رو یافتم و امروز با یکیشون صحبت کردم. یه خانم معلم با بیست و چند سال تجربه که وقتی صحبت های منو شنید و فهمید که یه آدمایی رفتن اون سر دنیا برای درس و زندگی، ولی هنوز یادشونه که ریشه شون همینجاست و دستاوردهاشونو دارن برای مملکت خودشون صرف میکنن، کلی ذوق کرد!

و گفت که هر کاری از دستش بر بیاد انجام میده و حاضره تجربیاتشو در اختیار قرار بده و بسیار متاسف بود که در حوزه ی کودکان کم توان در حد رفع نیاز کار نشده و افراد این گروه ها بسیار مغفول موندن.

خلاصه که شادم از آشنایی باهاش!

  • پری شان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی