پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-273

دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹ ب.ظ

معمولا برنامه مون اینه که موقع سال تحویل زیارت اهل قبور میریم... 

امسال ولی نشد.

از صبح سه تایی خونه بودیم. 

امروز تازه یهو به خودم اومدم و دیدم هفت سین نچیدم!... یعنی اصلا تو ذهنم نبود!... عجیبه واقعا!...

انگار جوجه جای همه چیو داره میگیره تو این خونه!!!

مامان یه نمازی رو گفت بخونم. که از قبل تحویل سال شروع کردم تا بعدش. 

وسط نماز بودم که سال تحویل شد. 

خیلی تجربه ی متفاوت و خوبی بود... 

...

بعد تحویل سال، با جوجه و مامان باباش رفتیم دیدن مامانی. 

امسال خیلی چیزا تغییر کرده.

همیشه ی خدا سه روز اول رو اونجا بودیم. 

با کلی حرف و حدیث و داستان!

امسال یکی دو ساعتی نشستیم و بعد اومدیم بیرون و رفتیم خونه خاله ها و...

هر جا میریم، جوجه کل فضا رو درگیر میکنه.

شیرینه و شیطون!

هی دارم ذکر میگم فوت میکنم بهش!... عین مامان بزرگا!...

  • پری شان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی