پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-339

پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۹ ب.ظ

گفتم: خواب دیدم دارم با یه گروه آدم یه ساختمون میسازم. یه ساختمون خیلی بزرگ... مثلا تو یه زمین هزار متری... و بیست سی طبقه ارتفاع...

شب بود. همه جا تاریک و نمور... احساس رنج و سختی داشتم.. احساس قبض...

یه ساختمون اسکلت فلزی که تا اون موقع کف هر طبقه رو فقط ساخته بودیم... دیوار نداشت...

بعد یهو ساختمون لرزید... نه که زلزله بیاد... خود ساختمون داشت فرو میریخت...

طبقه ها رو تند تند میومدم پایین و ساختمون از طبقه آخر شروع کرد به خراب شدن... کف طبقات به ترتیب میفتاد رو طبقه پایینی... عین یه دومینوی عمودی...

از حیاط ساختمون که اومدم بیرون همه چی آروم بود... برگشتم دیدم تو هم همراهم هستی... ساختمون با همه ی اون آدمایی که توش بودن با خاک یکسان شد.

ازت پرسیدم خوبی؟!...

خوب بودی... 

هوا خنک و تازه بود... 

نفس راحت کشیدم... 

اصلا هم ناراحت خراب شدن ساختمون نبودم... انگار از یه رنجی آزاد شده بودیم...


گفت: من فکر میکنم تعبیر خوابت اینه که دوستی ما امتحان خودشو پس داده...


نگفتم: به نظر من این خواب داره از یه تجربه ی اشتباه مشترک حرف میزنه... این یه هشدار بوده شاید... شاید تو باید همراه من بیای بیرون از ساختمون... آدمی که الان تو زندگیت راهش دادی، روزی سعی داشت وارد زندگی من بشه... تو خودت دیدی که چقدر غیر قابل اعتماده... که چقدر روحش زخمی ه... که اصلا حاضر نیست برای رشد خودش قدمی برداره... خودت دیدی که روحش چاله هایی داره که میتونه تو رو هم با خودش بندازه اون تو... بیا بیرون از این رابطه ی اشتباهی... چرا نمیفهمی؟!... آخه چرا!!!!....

...

احمق میشیم گاهی!

بدجوری احمق!

واسه اشتباهاتمون تاوان های زیادی میدیم... در حالی که اگه یه کم چشممون رو باز کنیم همه چیز مثل روز روشنه...

...

خدایا!... ماها که عقل درست درمون نداریم!...خودت رحم کن!....


  • پری شان

نظرات (۲)

نمی دونم چرا یاد پلاسکو افتادم :|

:: ایین جمله ات رو خیلی قبول دارم: احمق میشیم گاهی! بدجوری احمق...

آمین برای خط آخر...
پاسخ:
فضاش شبیه بود. راست میگی!
...
امان...
  • 🍁 غزاله زند
  • خدا به هممون رحم کنه...
    گاهی واقعا احمق‌ترینیم (´・_・`)
    پاسخ:
    اوهوم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی