پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-327

شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۵۹ ب.ظ

دکتر گفت به ظاهرش نمیاد که به عصب رسیده باشه.

ولی بعد از چند دقیقه اعلام کرد که به عصب رسید و داستان انروز تموم شدنی نیست!

و من هی به خودم فحش دادم که چرا زودتر نیومدم!

همون وقتی که احساس کردم پشت دندون آخری فک بالام سوراخه!

ینی بدترین و دور از دسترس ترین جای ممکن!

بعد هم گفت درد دندون کناری نیش فک پایینت، احتمالا مربوط به بالایی ه و اعصابت ارور داده!

چون خود مجرم اصلا درد نداشت.

دندونو پانسمان کرد و گفت هفته دیگه بیا برای عصب ریشه.

...

به منشی گفتم ایشالا دفعه بعد که همو میبینیم حالمون خوب باشه!

  • پری شان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی