پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-345

چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۹ ب.ظ

تو صحبتای چند روز پیشم با آقای همکلاسی درباره ی کارهای سرام. یکی م هم حرف زده بودیم. دلش میخواست ببینه. 

امروز رفتم یه سر آموزشگاه و چندتا نمونه کار بردم... خوشش اومد خیلی و گفت علاقمنده که روش کار کنه...

و مثل همه ی آدمها در اولین مواجهه شون با این کار، شروع کرد به ایده دادن برای تولید محصول با کاربری جدید.

و من هم فقط گوش کردم... حالا قرار شد طراحی کنه.

...

دارم فکر میکنم که من مخم نمیکشه با دوست هنری م کار کنم و یا حتی با دوست جدی م.

کلا آدم تعامل های سازنده در کار نیستم!

با دوست کوچیکمم دیگه از کارشناسی درگیری هامونو داشتیم و الان کاملا مدل همو میشناسیم.

اون وقت حالا فک کن بخوام با یه آدم کاملا غریبه کار کنم!...

نمیدونم نتیجه چه جوری میشه.

  • پری شان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی