پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-354

جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۹ ب.ظ

دیشب تا صبح بیدار بودیم. 

آفتاب زده بود وقتی شب بخیر گفتیم!

دوست ریلکسم هم بود. منتها دیشب وقتی رسیدم خواب بود. یه چند دقیقه سحر دیدمش و بعد دوباره خوابید. 

ظهر زنگ زدم به گلی که پاشو بیا هم موهامونو کوتاه کن و هم رنگ!

اومد و با اون سیستم اسلوموشنش تا دم افطار کارش طول کشید.

دکی شد انگوری و من شدم فندوقی!

به گلی گفتم این موقته. فقط واسه اینکه خوانواده کمی استراحت کنن. و گرنه که تجربه ی من با رنگ آبی هنوز تموم نشده! حواست باشه!

  • پری شان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی