پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-358

سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۹ ب.ظ

این چند روز با آقای همکلاسی یه سری زیورآلات طراحی کردیم و قرار شد من یکیشو تست کنم. 

از دیروز خیلی درگیر اجراش بودم.

و امروز رفتم آموزشگاه که باهاش صحبت کنم. 

راستش جوابی که میخواستیمو نداده. کیفیتش مناسب نیست. باید روش کار کرد.

ضمن اینکه به نظر میرسه طرف مقابلم پایه نیست.

امروز خیلی رک گفت که هدفش از همکاری اینه که کارای خودشو بفروشه... که خوب منم همین هدفو دارم به هر حال... ولی در عمل انگار میخواد یه کاری کنه که من براش رو سنگای خودش طراحی کنم و بسازه. یعنی انگار در عمل اون ور مربوط به من اصلا مسئله ش نیست و گرچه که با اسم همکاری و کار مشترک اومده جلو ولی حسم اینه که بیشتر دنبال ایده های تکی خودشه. 

از طرفی واقعا منم آدمی نیستم که فرهنگ کار تیمی رو داشته باشم. اینم باید در نظر گرفت.

به هر حال به نظر میرسه یا به زودی منصرف میشیم و با راه خیلی طولانی ای در پیش داریم تا بتونیم زبون همو بفهمیم و با هم کنار بیایم.

...

امسال برای شب احیا تصمیم گرفتم رویه سابق رو تغییر بدم...

  • پری شان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی