پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

34-160

سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۲ ق.ظ

اصلا فقط خود کانسپت "لقمه گرفتن"... 

لقمه گرفتن برای کسی، یا یکی برای تو...

...

نشستم تو کارگاه جلوی بخاری و دارم لقمه نون پنیر گردومو میخورم و احساس میکنم یه عالمه مهر و محبت هم داره همراهش میره تو وجودم... 

...

دارم فک میکنم چقدر تو دوران مدرسه لقمه هامو تند تند و وسط بازی و یا نوشتن مشق ساعت بعدی، خوردم و حواسم نبود چقدر عشق لای اون نون ها پیچیده شده بود...


پ.ن:

یه وقتا جوجه موقع خوراکی خورد.. نون، خرما، بیسکوییت، میوه... هرچی... یهو یه تیکه از خوراکیشو برمیداره میاره میذاره تو دهنت...

آخ آخ... این کاراش دیوونه م میکنه...


  • پری شان

نظرات (۱)

بیش‌تر بنویسید... :)
پاسخ:
😊💚
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی