پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

39-305

شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۴:۱۵ ب.ظ

مدتهاست که نمی نویسم، ولی تقریبا هر روز به نوشتن فکر میکنم.

تو سرم پر از حرفه ولی دستم به تایپ کردن نمیره... و این بده... چون انگار هی داره مخم سنگین و سنگین تر میشه.

دلم میخواست از امروز یه کاری رو استارت بزنم.

دیدم دو، دو، دو، تاریخ زایمانم که نشد! تاریخ عقد و عروسی هم نشد. تاریخ آشنایی هم نشد... خلاصه مبدا هیچی نشد... بعد فکر کردم گفتم حالا همه چی که رابطه نیست،

بیا و یه کار دیگه رو شروع کن. برای همین به مربی بدنسازی ای که مدتهاست می‌خوام برم پیشش، پیام دادم و درخواست کردم بهم یه وقت بده... جواب نداد...

یه کم تو خونه تابیدم و گردگیری کردم و آشپزخونه رو مرتب کردم و یه قهوه برای خودم درست کردم و به این فکر کردم که امروز، روز عیدی، با تاریخ به این باحالی، مبدا چی بشه...

دیدم همه ش دلم اینجاست... 

چرا امروز روز بازگشت به وبلاگ نباشه...

 

پ.ن

اگه کسی هنوز اینجا رو میخونه، بهم بگه...

خوشحال میشم! 

  • پری شان

نظرات (۳)

عزیزوم چقدر خوشحال شدم ستاره وبت روشن شد :)

پاسخ:
آخی
چقدر دلم برات تنگ شده بود.
دلم میخواد تو هم بنویسی. 
امیدوارم به زودی برگردی. 😘🥰❤️

قربون شمو 🧡

من دیگه اینجا راحت نیستم....توی کانال تلگرام مینویسم.

پاسخ:
دوست داشتی برام آدرس بفرست 😊

سلام منم هنوز اینجا رو چک میکنم به امید نوشته های شما

خوشحالم برگشتی

 

 

 

پاسخ:
ممنون عزیزم 🥰🥰🥰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی