پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

34-181

سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۰ ب.ظ

آدم های زندگیم خیلی زیادن...

خیلی زیادتر از هر کدوم از دور و بری هام.

و من مدتیه که اصلا نمیرسم بهشون. 

و حالا همه از من دلگیرن...

...

زندگی و کار و بار و روابطمم همه پریشان وارن...

همه چیم به همه چیم میاد....


پ.ن

دیروز بعد از شش ماه رفتیم پیش استاد فلزی.

یهو دراومد که تو برو رو مینا کار کن. من تو تیمم لازم دارم.

منم گفتم باشه!


پ.ن.2

آدم نمیشم.

  • پری شان

نظرات (۳)

  • علیـ ــر ضــا
  • 😂😂 
    زندگی با گرفتاریاش 
    و‌ آدمام که دور آدم رو احاطه کردند 
    همه انتظار دارن 
    شمام گونه خاص 😂😂
    میشود بموقعش
    حالِ پریشانِ ما چطوره؟! :)
    پاسخ:
    خوب ☺
  • פـریـر بانو
  • خوبی خودت؟ :)
    پاسخ:
    خوبه خودش 😊
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی