پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

36-98

جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۴۹ ب.ظ

- عمه دهنتو باز کن دندوناتو ببینم... واااای عمه!... دندونات هیولا دارهههه! چلاااا؟؟؟!
- چون اشتباه کردم قند خوردم...
- کوچولو بودی؟!
- اوهوم...
- عمه!... ببین... دیگه وقتی کوچولو بودی قند نخور... غذا بخور... باشه؟!
...
یعنی من هلاک این ذهن سیالشم که توش من یه روزی در آینده ممکنه کوچولو باشم...
...
امروز برام خاطره تعریف کرد از وقتی خودشو باباش کوچولو بودن...
در واقع خاطره ی منو به زبون خودش بهم قالب کرد. با اضافه کردن یه سری حواشی. و جایگزین کردن خودش با من. برا همین تو خاطره ش باباش از خودش کوچیکتر بود.
...
نمیرم براش؟!

  • پری شان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی