پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-57-2

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۶ ب.ظ

سن. گ ه وسط کار از سر چوب پرید!
البته که خیلی مقاومت کرده بود! کلن تراشیدن سن. گ بزرگ خیلی سخت تره... خصوصن اگه تخت باشه.
یعنی یه سطح مثلن دو در سه سانت، اشک در میاره... چون میلی متر این ور اون ور میتونه باعث شه که سطح از یک دستی در بیاد و تو نور که میگیری، دو یا چند صفحه دیده شه...
و من سخت ترین جای کارو از سر گذرونده بودم که بازم پرید...
حالا روش یه ترک ه.
ممکنه به خاطر اشتباه من باشه، ممکنه هم هست که مال خود سنگ باشه. چون نصفه ست.
ولی خب... تو ذوقم خورد حسابی...
احساس میکنم یه نیرویی از درونم داره تاثیر میذاره... یه الگوی تکرار شونده ست... من همه ی مراحل رو خوب پیش میرم و تهش گند میزنم...
انگار یکی در من میخواد که من موفق نشم...
یا حتی شاید میترسه از موفقیت...

  • پری شان

نظرات (۱)

  • آبان دخت ...
  • پیش میاد...
    اگه آخرش خراب شد نا امید نشو...دوباره از نو شروع کن....تلقین منفی هم فایده نداره....ان شاء الله که همیشه موفق میشی و میمونی بانو :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی