پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-60

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۳۴ ق.ظ

صبح دوست منطقیم اومد. با دو تا گلدون بنفشه آفریقایی.
گفت که حالشون بده.
بررسی کردم و مشورت با یه متخصص. به این نتیجه رسیدیم که خاکشو عوض کنیم.
چند تا قلمه هم از قبل پیشم داشت، اونا رو هم کاشتم.
...
وقتی رفت، شش تا بنفشه داشت، یه بگونیا و یه قاشقی.
...
ساعت یازده شب برام عکس فرستاد.
یکی از گلدونا انگار پخته شده بود.
کلن قهوه ای.
قلبم درد گرفت!
هیچ ایده ای ندارم... فقط یه احتمال که شاید قارچ باشه... ولی نمیدونم قارچ با این سرعت میتونه عمل کنه یا نه...

در حال تحقیقم
...
امروز صبح که پاشدم، یهو زد به سرم و دعا رو خوندم...

  • پری شان

نظرات (۱)

  • آبان دخت ...
  • هومممم من با اینکه گلا رو دوست دارم ولی باهاشون سر و کله نمی زنم...فقط از دور نگاشون می کنم با لبخند :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی