پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-67

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۵۸ ق.ظ

به خانوم دکتر پیام فرستادم که: آیا دارویی هست برای کمک به عبور از این حس بیحوصلگی مفرطی که چنبره زده بر این روزهای من؟
جواب داد: دارو برای عبور از بیحوصلگی؟ یعنی اینقدر زیاده؟ نکنه افسرده ای؟
گفتم که: بی حوصله م.... یعنی اینکه ممکنه یه روز اصلن دلم نخواد از خونه بیرون برم... و نرم... و روزهایی هم که میرم کارگاه، اکثر مواقع ساعت ها روی کاناپه دراز میکشم و هیچ کاری نمیکنم... حتی فکر!... هیچ احساس به خصوصی هم ندارم. غم یا خشم یا هرچی... همین!... حوصله ی حرف زدن با کسی رو هم ندارم... آدما کلافه م میکنن...
گفت: این یعنی افسردگی عزیز جان! بیا مطب!
...
خوب، بعد از مدت ها مثلن خودشناسی و زیر و رو کردن خود و یادگرفتن تکنیک های عبور از احساسات بد و هزار جور داستان، بازم رسیدم به همینجا...
...
دکتر تاکید کرد برم پیشش و من وقتی به این فکر کردم که الان میخواد بیاد از تله ای که توش افتاده م لابد حرف بزنه و یا کیس من رو از منظر تئوری انتخاب ویلیام گلسر بررسی کنه و یا بگه کدوم ارکتایپ الان اومده رو و کنترل منو به دست گرفته و یونگ نظرش چیه و یا تحلیل رفتار چی میگه و...
مخم پوکید!
نمیتونستم به دکتر بگم، حتی حوصله ی خود شما و حرف زدن باهاتونو ندارم!
...
عجیب تلخم این روزا!
...
حالا وسط این حال خوشم، امشب باز هم پیش مامان بزرگم.
وقتایی که پیش همیم اساسن حرف بر سر مسئله ی ازدواج منه و نصیحت های مامان بزرگ که: پس کی؟! فکر کردی همیشه زندگی اینجوریه؟
و یا پرداختن به مسئله ی کار و اینکه چه اشتباه بزرگی مرتکب شدم که استخدام آموزش و پرورش نشدم!
امشب ولی خدا بهم رحم کرد. آی فیلم سریال مورد علاقه شو نشون میداد و از شانس من دو قسمت پشت سر هم.
در نتیجه تو تایم کوتاهی که برامون باقی مونده بود تا قبل از خواب، در مورد این گفت که: برو لااقل خودتو بیمه کن!
بعد هم که سر و کله ی یه سوسک پیدا شد و کلن فضا عوض شد!

  • پری شان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی