پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-68

يكشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۰۵ ق.ظ

صبح زودی پاشدم از خونه مامان بزرگ بزنم بیرون که یه وقت نگه: نهار بمون!

اونوقت ساعت نه صبح، یه قابلمه مرغ در حال طی کردن مراحل آخر پخت، روی گاز بود!

صبحانه رو که خوردم، گفت: اصلا امروز نرو سر کار! ناهار پیشم بمون. تا شب. شبم بخواب. فردا برو!

با لبخند گفتم که شرمنده و نمیتونم و ایشالا یه روز دیگه و... که آشکارا ناراحت شد... و بعد از کمی سکوت گفت: لااقل ناهار ببر!

از تصور همراه بردن یه ظرف غذا در حین متر کردن بازار، حالم بد شد... ولی نهایتن مجبور شدم یه تیکه مرغ رو لقمه کنم و با خودم ببرم... و از اولین سوپرمارکت یه بطری آب یخ گرفتم و گذاشتم کنار لقمه هه که سرد شه و به ظهر نرسیده فاسد نشه... خب ما خانوادگی فوبیای غذای فاسد داریم!

...

بازار قرار گذاشتم با دکی... که بریم برای تزیین خریدهای عروسشون، جعبه و گل و روبان و از این بساط ها بخریم...

تا چهار بعد از ظهر بازار بودیم. کلی وسیله خریدیم. و هی هم با خودمون فکر کردیم که واقعن چرا باید این همه وقت گذاشت؟!... ما هم اگه عروس بودیم این برنامه ها رو داشتیم؟!...

...

خسته و کوفته از دوستم جدا شدم و تازه رفتم دنبال خرید کارت دعوت برای سال بابابزرگ.

و بعد گشتن و پیدا کردن و سفارش دادن، یک ساعتی که منتظر چاپ بودم، دور میدون بهارستان گشتم و از وسط رد شدم و دور حوضش چرخیدم و مجسمه مدرس رو تماشا کردم. 

...

کارت ها رو تحویل گرفتم و دیگه تفریبن سینه خیز، برگشتم خونه مامان بزرگ که باز هم امشب تنهاست و کس دیگه ای نتونسته بیاد پیشش.

...

برام خورشت مرغ و آلو درست کرده بود و مرغهای پخت صبح رو هم گذاشته که فردا بده بهم برای ناهار ببرم.

...

کف پام تاول زده.

...

دکتر گفته بود اگه خوابم نبرد، دیازپام 2 بخورم.

و خیلی احمقانه نگرفتم هنوز.

و همچنان بیدارم.

  • پری شان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی