پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-98-2

دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹ ب.ظ
دبشب خواب دیدم تو یه جمعی هستم، یه جا مثل ناهار خوری، یه کمی شبیه مهمونی های افطار فارغ التحصیلان مدرسه مون، من سر یه میز نشسته بودم و در حال حرف زدن و خنده با دوستام، که یه دختری اومد جلو باهام حال و احوال کنه. من میشناختمش تو خواب. ولی در واقعیت این آدم وجود نداره. کلی شاد شدم و پاشدم محکم بغلش کردم.
یه دختر آرومی بود، با موهای کوتاه. چشمای ریز. و یه لبخند محترمانه. و با اعتماد به نفس زیاد. حسم بهش این بود که انگار تو مدرسه سال پایینی من بوده.
بهم گفت چقدر عوض شدی! و من یه لحظه خودمو دیدم تو رفلکس پنجره... با موهای بلند تا روی شونه که فرهای درشت داشت و رنگش قهوه ای روشن بود... واسه خودمم انگار یه لحظه عجیب بود... و پس ذهنم چهره ی همیشگی خودم تو مدرسه یادم بود با موهای کوتاه پسرونه!
ازم پرسید چی کار میکنم، و من گفتم که بالاخره دفاع کردم و پایان نامه رو دادم. منظورم ارشدم بود.
بعد سرشو تکون داد به نشونه تایید و لایک و گفت که خیلی خوبه و آفرین و اینها...
بعد من از اون جویا شدم از وضعیتش... برام توضیح داد که تا فوق دکتری تحصیلاتشو ادامه داده.
بهم گفت ورودی هشتاد و پنج بوده...
یعنی از من چهار سال کوچیکتر...
...
از خواب پریدم، اذان صبح بود...
...
تو خواب انگار میدونستم که این آدم تو مدرسه چهارسال از من کوچکتر بوده و بعد تو دانشگاه، مثل من طراحی خونده. یعنی من و اون مسیرمون رو از بچه های دیگه که ریاضی و تجربی بودن جدا کردیم. و انگار یه جورایی من هدایت کننده ش بودم... و حالا اون از من خیلی جلوتر بود.
تو خواب حس جا موندن و حتی کمی تحقیر شدن داشتم...
...
بعدن در طول روز که درگیر خواب بودم، به ذهنم رسید که انگار اون خود من بودم... منی که میبایست میبودم و نیستم...

  • پری شان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی