پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-99-2

سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹ ب.ظ
خیلی جدی از صبح دارم به پول جور کردن فکر میکنم...
خب تا حالا مسئله اینقدر برام حیاتی و ناموسی نبوده!
اول از کوه کارهای بر رو هم تلنبار شده ام، اونایی که زودبازده تر بود رو جدا کردم.
اون سفارش هایی که میتونم سریع انجام بدم و نقد حساب کنم...
بعد هم ایمیلی جهت پیگیری دستمزد ماکت فرستادم... و کسی چه میداند که چه شاهکاری انجام دادم!!!... من! پیام دادم! که! حساب کتاب مالی پروژه! چی شد؟!...
...
نتیجه این که،
خدا رو شکر دو تا از قسط ها جور شد...
تا هفته ی بعد هم سه تا دیگه باید شکار کنم!
...
تب دارم...
و استخون درد...
  • پری شان

نظرات (۲)

امیدوارم این بدهی سر وقت خاص خودش صاف بشه!توکل به خدا :)

:: استخون درد...می فهمم...چون الان خودمم یه همچین دردی دارم! امیدوارم زود خوب شی پری بانو :)
  • امیر بهزادپور
  • با پشتکاری که دارید، جور میشه، نگران نباشید...
    ایشالا خوب بشید :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی