پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-106-2

سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۳۶ ب.ظ

یه دلشوره و اضطراب عجیبی تو تمام تنم ه...

نا آرومم...

هر چی دارم فکر میکنم که چی شده، هیچی عاملی اون بیرون نیست، جز اینکه، انگار بعد از مدت هاااا از تو غارم اومدم بیرون...

بعد از مدت هاااا رفتم تو یه فضای آکادمیک دیزاین... خیلی وقت بچه های همکلاسی و هم دانشگاهی رو ندیده بودم... چقدر چقدر چقدر فاصله گرفتم از همه چی...

هم از محیط آکادمیک، هم از آدمها... از روابط جدید... از...

...

وای...

این حرفا فقط بیتاب ترم میکنه...

...

دیشب تمام خونه رو دنبال یه ورق دیازپام گشتم، ظهر تو کارگاه زیر یه خروار کاغذ و سنگ و دستمال کاغذی پیداش کردم...

  • پری شان

نظرات (۱)

دیازپام :( سنگینه...حداقل ضعیف تراشو بخور عزیزجانم :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی