پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-107

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۷ ق.ظ

چشم که باز کردم، دیدم یه آفتاب خیلی زیبایی رو گلها افتاده... دلم ضعف رفت!... چندتا عکس ازشون گرفتم...

چند شب پیشا، بیست و ششمین بچه مم تحویل اجتماع دادم! :)

گاهی دلم میخواد برشون گردونم و چند روزی دوباره همه با هم باشیم!!!

برگ هایی که قلمه زده بودم، دیگه کم کم دارن آماده ی کاشت میشن... باید یه بیست تایی گلدون بخرم به زودی!

یه بنفشه فروشی! هست که بعد از نمایشگاه های گل، ثبت سفارش میکنه و فری دلیوری داره... امروز باید سه چهار تا بسته خاک سفارش بدم.

دو تا بنفشه گرفته بودم چند ماه پیش، گل نداشت، آقاهه گفت: یکیش آبیه و یکیش قرمز... 

آبیه گل داد، رسمن، بنفش کمرنگ ابلق!!!

اونی که انتظار میره قرمز باشه، چند روزه جوونه زده، ولی هنوز رنگش معلوم نیست... هر روز صبح باهاش یه احوالپرسی میکنم و چک میکنم ببینم رنگ افتاده بهش یا نه...

این هم از زندگی گل بنفشه ای ه من... 

...

دیشب خیلی خوب خوابیدم...

عمیق و آروم...

  • پری شان

نظرات (۱)

خوشحالم که خوبی :)))

:: گفتی گل یاد این گل خودم افتادم :| یه گل دارم اسمشم نمی دونم حتی :))) فکر کنم اسمش گوش خرگوشی یا خرگوشی یا یه چیزی تو همین مایه هاس! رنگشم بنفشه!یه مدت صبح و غروب بهش آب می دادم دیدم داره پژمرده میشه دیگه آب ندادم!چند روز درمیون بهش آب میدم...حالش بهتره :))
پاسخ:
گاهی اونقدر به گیاها محبت میکنیم که غرق میشن!.... :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی