پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-125

يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹ ب.ظ
دوست کوچیکم اومد کارگاه.
روز خیلی باحالی بود.
اصن بهترین تیم ممکنیم.
همه میگن یه آدم دیگه رو انتخاب میکردی برا این کار که تایم بیشتری داشته باشه و درگیر خونه و بچه نباشه... ولی هرجور حساب میکنم میبینم، اصلن هیشکی این آدم نمیشه!
تا شب پیشم بود.
کمی پت و مت بازی در آوردیم البته. ولی نهایتن خوب بود.
یه سری فرنیچر داره کار که قرار شد اون درست کنه... یه دست مبل کوچولو، که رسمن قراره رویه کوبی شون کنه!
...
دوست کوچیکم، گیو آپ نمیکنه... این در مقایسه با من عجیب ترین خصوصیتشه... و همین خصوصیتشه که باعث میشه به تعمیر کردن و ترمیم کردن هم اعتقاد داشته باشه...
وقتی یه جای کوچیک از کار خراب بشه، من میندازمش تو سطل... اون تعمیرش میکنه... گاهی کلی هم وقت میذاره...
یه وقتا تو دانشگاه، کارمون عقب بود... مثلن دو ساعت مونده بود به تحویل و هنوز پروژه کار داشت... من مینداختمش کنار... میگفتم نشد... اون تا دو دقیقه قبل از اینکه استاد بیاد کارشو انجام میداد... و همیشه هم نتیجه میگرفت...
...
ولی هیچ وقت ازش درس نگرفتم... 
  • پری شان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی