پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-126

دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹ ب.ظ
با دوست کوچیکم کارا رو تقسیم کردیم. که اون بتونه تو خونه کار کنه.
صبح رفتم یه کیف برای صفحه ی زیر ماکت خریدم.
ماکته قابل مونتاژ کردن و باز کردنه.
اینجوری جا هم کمتر میگیره.
ذهنم همش درگیر بسته بندی شه.
به هر کی میگم، فحش میکشه بهم که به تو چه و چرا داری کار اضافه میکنی...
ولی من فکر میکنم در قبال طول عمر محصول، اگه بتونم کاری کنم، مسئولم.
یه عالمه وقت و هزینه، خب ادم دلش میخواد چند سال قابل استفاده باشه دیگه!
فقط هم تیمیم باهام موافقه، که همون هم کافیه.
...
کمی میل به تنهاییم اومده بود رو، ولی دیدم تایم ندارم که بهش بها بدم، زنگ زدم به دوست جدی م و گفتم بیاد کمک.
خیلی همه چیز داره خوب پیش میره.
...

  • پری شان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی