پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-138

شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹ ب.ظ

صبح پامنار رفتم. دو تا تیکه از کار اشتباه شده بود.

بعد هم کمی خرید خورد و ریز برای کار. دوست جدی هم همراهم بود.

خسته دارم میشم دیگه!

عصری دوست کوچیکمم اضافه شد بهمون. 

به مدیر پروژه اعلام کردم کار تمومه...

و قرار شد تو جلسه ی گروه اعلام کنه... 

تقریبن فقط بسته بندی مونده بود که سه تایی میخواستیم تمومش کنیم... که یهو...

پت و مت و...

عصبانی شدم...

نقشه اشتباه بود...

نقشه باز هم اشتباه بود...

بعد از کلی وقت برای رفت و آمد و...

به دوست کوچیکم اعلام کردم که من برای ادیت این بخش هیچ کاری نخواهم کرد...

و خودش مجبور شد فکر کنه و راه حل پیدا کنه...

...

هنوزم از خودم شاکی ام...

نمیتونم با خشمم کنار بیام...

اضطرابم زیاده...

قرار فردا کارو تحویل بدیم...

تموم نشده...

و من هم برای ادیت همراهی نکردم...

عصبانیتم بروز رفتاری ای نداشت... فقط کمی جدی شدم... ولی... اصن نمیتونم با خودم کنار بیام... نمیتونم به خودم حق بدم...

و از طرفی...

خوب آخه دو تا اشتباه؟؟؟...

خدایا!....


  • پری شان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی