پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-170

چهارشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹ ب.ظ
صبح ماشین حسابم باز کردم و به عمه گفتم بیا حساب کنیم ببینیم چند نفر عمه صدلت میکنن... شد نود و دو نفر!!! ینی برادر زاده هاش و بچه هاشون و نوه هاشون...
و بعد حساب کردیم، چند نفر خاله صداش میکنن... که شد صد و یازده نفر!!! 
بهش گفتم، من یه برادرزاده ی نیم وجبی دارم، خودمو کشتم! شما اونوقت با نود و دو تا... 
صبح خریداشو کردم. یه ناهار من در آوردی درست کردم و بعد از ناهار زدم بیرون.
...
امروز کلاس داشتیم. با تدی بر مهربون سیبیلو!...
چهار ساعت تموم حرف زد.
درس داد و آخر سر نمونه سوال حل کرد.
دوشنبه دیگه امتحان داریم.
  • پری شان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی