پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-199

پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹ ب.ظ

دو روز به شدت مشغول بودم...

الان چندین جای دستم بریده و پوسته پوسته شده.

تمام تنم درد میکنه.

دو روزه رو چهارپایه نشستم یا رو پا بودم صب تا شب.

و از نتیجه راضی نیستم... حسابی گاف دادم... گرچه که مخ. راج کاره گفت که سعی میکنه اشتباهاتمو ماله کشی کنه، ولی... خودم که میدونم چه غلطی کردم...

...

یه هفته ست ننوشتم.

کم کم جا افتاده ها رو اضافه میکنم.

....

  • پری شان

نظرات (۱)

  • פـریـر ...
  • خیلی خسته شدی ولی...
    بالاخره تلاشتو که کردی...مهم تلاشه خب...

    خسته نباشی عزیزم :*
    پاسخ:
    گند زدم خب...
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی