پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-216

يكشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹ ب.ظ

همه برنامه ها و قرار های این هفته رو کنسل کردم.

به دوست جدی م هم گفتم کلاس استاد فلزی رو بندازه هفته بعد.

...

از بعده تموم شدن دوره ها تا الان همه ش تراش های ساده انجام دادم. به شکل احمقانه ای اصلا سراغ زاویه دار نرفتم... و خب، یادم رفته!... خصوصا که موقع آموزش دچار احساس خود خدا پنداری شده بودم و اصلا نوت برنداشته بودم و تمام امروز حیرون مونده بودم که فلان شیپ رو از کجا شروع کنم و بیسار شیپ زاویه ش چی بود!...

سر آخر تماس گرفتم با تدی بر و کمک خواستم و اون هم گفت فردا آموزشگاست.

قرار شد برم تمرین.

  • پری شان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی