پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-218

سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹ ب.ظ

کلی تمرین کردم.  عین یه بچه مدرسه ای استرس دارم... هی تراشیدم. صاف کردم. دوباره از اول تراشیدم...

دم غروبی موفرفری و دوست جدی م و مهربان دوستم و دوست نویسنده م و خانواده محترم رجبی، پیام دادن که دیگه برو خونه و استراحت کن تا برای امتحان فردا سر حال باشی...

یعنی مثلا انگار قراره کنکور بدم!

گفتم باشه و بعد جمع کردم و رفتم خونه خاله. شام دعوت کرده بود از خیلی وقت پیش!

به دوستامم نگفتم. وجدان درد داشتم که از اول هفته همه رو پیچوندم و حالا امشب دارم میرم خونه خاله.

...

این مدل مضطربم برای خودمم عجیبه!

  • پری شان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی