پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-222

شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹ ب.ظ

شب خوابیدن خونه عمه یعنی شب نخوابیدن!

مشکل اول که خب مختص خونه ی عمه نیست، جا عوض شدنه... و مشکل دوم هی بیدار شدن عمه و بعد هم ساعت پنج صبح بالاسرت تلوزیونو روشن کردنه!... 

بعد از نماز و دعا و اینا هم تا برگرده تو اتاقشو ادم بخواد بخوابه هفت گذشته... 

ساعت نه هم یا تلفنش زنگ میخوره یا میخواد صبونه بذاره و تق و توق و...

بعد من وقتایی که کم میخوابم کلن بداخلاقم... عمه هم ته آدم اهل کل کل و تیکه اتداختن!...

صبح از خونه ش در رفتم.

دوست جدی مو هفته پیش زیاد پیچوندم، واسه همین وقتی گفت میخواد بره بازار و ازم پرسید که آیا منم همراهیش میکنم؟ در جا گفتم حتمن.

قرارمون تو مسجد بازار بود.

بعد رفتیم برا خرید نقره. و بعد ناصرخسرو دنبال فندک و صفحه نسوز و لحیم و...

کارش دیگه داره جدی میشه!

...

برا قبولی م ازم شیرینی خواسته بود. تابلرون. سر مروی رفتیم و از مغازه ی شکلات فروشیش براش گرفتم. بعد چشمم افتاد به شمس العماره که همیشه از پشت سر دیده بودم و هیچ وقت توش نرفتم.

...

پیشنهاد موزه گردی مو در جا پذیرفت. 

کاخ گلستان رو دوست داشتم. 

و تابلو های کمال الملک رو بیشتر.

اصلن تصورم از ابعاد تابلوهاش این نبود. فکر میکردم خیلی بزرگتر باشه.

هنر دوره ی قاجار رو دوست دارم، ولی یه جاهاییش اذیتم میکنه. همش احساس میکنم اون اصالت صفوی رو نداره.

شمس العماره به نظرم غرب ایرانیزه شده ست. با این حال دوستش داشتم... و خیلی خوشحال گمون میکردم میتونیم تا طبقه ی آخر و تو ایوونش بریم. ولی خب... نصف طبقه ی اول بیشتر باز نبود!

...

تجربه ی بسیار خوبی بود. حس میکردم رفتیم مسافرت... خصوصن گشتن تو حیاط کاخ.

...

خیلی مسخره ست، ولی من جاهای تاریخی اصفهان و شیراز رو بیشتر از تهران دیدم... مسخره نه... اصلا مایه ی ننگ ه!... 

برگشتنی هم از تو پارک شهر، که اونم برا اولین بار داشتم میدیدم رد شدیم و رفتیم تا حسن آباد برای ادامه ی خرید هامون.

...

فقط منتظرم دوره ی آموزش دوست جدی م تموم شه... کلی ایده دارم...

  • پری شان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی