پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-224

دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹ ب.ظ

هرچه کردم نتونستم برم برای تشییع آشتنشان ها.

براشون دعا میکنم و احترام زیادی قائلم، ولی اینطور حضور برای مراسمشون...

به نظرم باعث میشه اصل قضیه پشت این شور پنهان بشه.

مثل مسجد ارگ. که از اون بی احتیاطی در سیستم گرمایش یهو کلی داستان های ارزشی و در باغ شهادت باز باز است و اینا در اومد!

به نظرم حادثه مشکوکه...

البته انتظار ندارم کسی منظورمو درک کنه یا لایک کنه!

...

کارگاه هم نرفتم. چون به شلوغی و ترافیک برمیخوردم. 

خونه به مامان کمک کردم... دو ساعتی اتوی لباس های بابا طول کشید. 

بعد هم هارد کامپیوترو خالی کردم. باید فرمت شه.

قبل از پاک کردن فایل ها مامانو صدا کردم بیاد عکسها رو ببینه. از خیلی قدیم. 

پرسید از مامان بزرگ هم عکس دارم؟ 

که باعث شد دی وی دی های قدیمی رو هم در بیارم و اووووو کلی خاطره زیر و رو شد...

...

روز تلخی بود... گرچه که هی سعی کردم خودمو با کارهای مختلف سرگرم کنم.

ولی غم این روزها خیلی زیاده...

  • پری شان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی