پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-238-2

دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹ ب.ظ

از صبح نشستم پروژه ی حباب چراغ گرد سوز خاله رو به اتمام برسونم. 

خواسته بود رو حبال هاش براش نقاشی بکشم... بته جقه.... 

فقط میدونستم که با رنگ ویترای رو شیشه کار میکنن و خریده بودم.

اولین تجربه م بود. اول چند باری رو یه شیشه ی صاف امتحان کردم تا خصوصیت متریال دستم بیاد. 

بعد رو کاغذ چند تا طرح زدم و طرح ها رو با ماژیک سی دی منتقل کردم رو شیشه... این قسمتش اختراع خودم بود!... 

بعد رو قسمت های ماژیکی رو با خمیر دورگیری طلایی خط کشیدم. 

بعد هم رنگ ریختم توش. 

بد نشد.

فقط رنگه یه جاهایی بیشتر جمع شد. 

بار ذهنیش خیلی زیاد بود. 

شاید امروز کلن سه چهار ساعت وقت گرفت، ولی تو مخم اندازه ی سه چهار روز اکسپند شده بود!

  • پری شان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی