پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-242

جمعه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹ ب.ظ

با بمرانی اصلا حال نمیکنم. ولی این ترک "گذشتن و رفتن پیوسته" ش رو خیلی دوست دارم.

کل امروزو گوشیم در حال پلی کردن این ترک از اول تا آخر و دوباره از اول بود!

 ..

خانوم معلمه که ازش خواسته بودم بهم بر. یل یاد بده گفت که نمیتونه. 


تمام  بعد از ظهر کتابم دستم بود و داشتم درس میخوندم. و خدا شاهده هر صفحه رو به صورت پنج بار تکرار... ولی... 

حواسم جمع نمیشه!... هیچ رقمه... تا شروع میکنم به خوندن یاد صد تا کار میفتم! یا طراحی کردنم میگیره! 

...

مامان بدجوری از وضعیت پشت و رو شده ی زندگیم شاکی... از نظر فیزیکی!... 

خیلی ضایع ست که آدم در سی و سه سالگی هنوزم یکی از عوامل درگیریش با مادرش بهم ریختگی اتاقش باشه!... رسما زشته!... میدونم.

...

پ.ن

گذشتن و رفتن پیوسته


  • پری شان

نظرات (۲)

  • پری‌سا (ریحان)
  • پس اتاق توام بازار شامه مث مال من ؛)
    خط بریل چرا؟؟؟
    پاسخ:
    بازار شام... 😅
    موضوع کارمون طراحی برای بچه های نابیناست... به نظرم لازم دارم که بلد باشم.
    اصلا زشت نیست چون تو سی وپنج سالگی هم ممکنه تنها در گیریت با مامانت بهم ریختگی اتاقت باشه
    اگه اتاق مال ماست پس نظارت مامان چیه اون وسط :))
    البته اتاق من اتاق کارمه

    پاسخ:
    درود بر تو خورشید! 😅😅😅
    والا!!

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی