پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-259

دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۴۱ ق.ظ

اینایی که گیر میدن که صبح زود پاشو بیا سر کار، هیچ سنسی در مورد ترافیک صبح ندارن آیا؟؟؟

این دوست جدی م که اونقدر محل کارش به خونه ش نزدیکه که پیاده میره، اصلا چه جوری به خودش اجازه میده در مورد من کامنت بده؟!!

اه الان یهو یادش افتادم اعصابم خورد شد!


یادم باشه دفعه بعد که گیر داد با طیب خاطر با پشت دست بزنم تو دهنش!

والا!


یک ساعت و چهل دقیقه!... حالت تهوع دارم اونقدر تو ترافیک بودم!...


پ.ن

تازه!!!

اونایی که گیر میدن صب زود پاشو بیا سر کار، چهارم برمیگردن خونه!... اصلا کجان وقتی من ساعت نه شب میرسم خونه؟!!!...

اصلا نمیفهمم به اونا چه!!!!!

وایییی! چقد عصبانی شدم یهو!

  • پری شان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی