پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-267

سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹ ب.ظ

امروز بعد از مدتها خونه بودم. 

این یکی دو هفته اخیر حتی جمعه ها رو هم نبودم.

استراحت کردم.

...

تاول صورتم خوب شد. انگاری تبخال نبوده. کهیر یا همچین چیزی بوده.

میخواستم موهامو رنگ کنم. ولی پشیمون شدم. میترسم آلرژی بوده باشه و دوباره اتفاق بیفته. 

فعلا که همه ی صورتم پوسته شده. 

...

مامان بعد از سه روز اومده خونه. 

رفته بود خونه ی عمه ش خونه تکونی. 

دیشب هم که خواست برگرده، خبر دادن خاله ش فوت کرده و عمه هم که همیشه ی خدا منتظر مرگه، هول کرده بود و مامان مجبور شد پیشش بمونه.

...

امروز مامان به شدت خسته ست و هی هم مهمون سر زده میرسه!

طفلی!

  • پری شان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی