پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-274

سه شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۰۹ ق.ظ

بابا  سیاتیکش گرفته. نمیتونه درست راه بره. عجالتا امروزو از عید دیدنی جستیم.

مهمون ولی اومد... دختر خاله و نامزد شیرازیش!...

بامزه بود. خصوصا لهجه ش. 

خیلی دوست دارم آدمایی رو که با لهجه حرف میزنن! :)))


مامان گاهی علاقه ی زیادی داری به بحث کردن. البته بستگی داره به طرفش. خصوصا سیاسی یا اعتقادی...

امروز با شوهر خاله قریب به دو ساعت داشت بحث میکرد. 

از اون کارا که من اصلا آدمش نیستم!

...

پسرخاله هم اومد خونه مون عید دیدنی! چند سالی بود که نمیومد... انگاری افسرده شده بود... رفت و آمد نمیکرد.

امروز که دیدم سر حاله و میگه و میخنده خیالم راحت شد... 

خودم طبق بررسی هام تشخیص گذاشته بودم که دچار بحران چهل سالگی شده!... و حالا انگار تونسته با موفقیت ردش کنه!...

...

خوشحالم واقعا! 

  • پری شان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی