پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-275

چهارشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۲۰ ق.ظ

خوابم نمیبره...

اینم یه شروع خوب برا امسال!

داشتم با دکی حرف میزدم... خیلی طول کشید... 

ساعتم که ازش کم شد. دیگه تا خدافظی کنیم نصفه شب بود.

ساعتو کوک کردم. 

بین خواب و بیداری بودم... چون هم تیک تیک ساعتو میشنیدم و هم داشتم خواب میدیدم... تو یه اتاقی داشتم راه میرفتم که از سقفش یه عالمه پرده ی حریر سفید آویزون بود... راه میرفتم و پرده ها رو کنار میزدم... یه چیزی اون پشت بود... بهش نرسیدم... با صدای پارس یه سگ از جام پریدم... 

...

بعد هم گوشیمو روشن کردم و دیدم همایون برام عکس برادرزاده شو فرستاده... اول فروردین به دنیا اومده... یه دختر تپل و سرحال و خوشحال! :)

عکس جوجه رو فرستادم براش و گفتم به محض اینکه بتونه رو پاش وایسه، خدمت میرسیم... 

...

قول دادم دکی رو برا نماز بیدار کنم... که پاشد...

بعد هم همایونو... که بیدار نشده تا الان... 

دارم کمی بهش فرصت میدم بخوابه... دلم نمیاد دوباره زنگ بزنم.

گرچه سپرده بهش رحم نکنم و اونقدر گوشیو نگه دارم تا بیدار شه...

...

تو سال جدید ننوشته بودم...

عیدتون مبارک رفقا!... 

بهترین سال زندگیتون بشه به امید خدا!...

  • پری شان

نظرات (۳)

چه خواب قشنگی! پرده های حریر...
حریر...منو میگی :)))

:: سال نو تو هم مبارک دوست جانم...پری بانوی نازم...ایشالله که سال خوبی داشته باشی و 96 بشه بهترین سال برات :* :*
پاسخ:
تو بودی... آره. 😅😅
متشکرم حریرم.
خدا دل همه مونو شاد کنه.
  • پری‌سا (ریحان)
  • اتفاقات خوب برات بیفته امسال :)
    راستی اسمت شبیه اسم منه ینی؟ پری چی؟ پری‌سا پریناز پریماه ؟فضولم گرفته :))
    پاسخ:
    ممنونم پری سا.
    نه راستش. 😊
    یه صفته. نه اسم. 
  • پری‌سا (ریحان)
  • اهاا خب 
    گفتم شاید هم اسمیم 😀😁
    پاسخ:
    😊💙
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی