پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-296-2

چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۵۹ ب.ظ

قلمه شو از هنری که داشتم میگرفتم بهم گفت این گیاه من نر ه. این ماده هم داره که گل میده. گلای سفید تپل کوچیک... حالا این همینجوری هم زیباست...


اسمشو نمیدونست.

یک سال پیش بود حدودا. 

گذاشتم ریشه داد و کاشتمش و خیلی خوب رشد کرد.

پیچ و تاب شاخه هاش دیوانه م میکرد. 


امروز صبح تو یه صفحه ی اینستاگرامی بالاخره گلشو دیدم!! 😍😍😍😍

یه خوشه گل اندازه کف دست!

هیجان زده مسج دادم و از ادمین پرس و جو کردم و از اونجا به یه آدم دیگه که گلخونه دار بود معرفی شدم و...

خلاصه که بعد از ظهر بود که فهمیدم این گیاهه نر و ماده نداره و ظاهرا مدل نگهداری من بوده که به گل نرسوندتش!

الان ذوق دارم که هویا جان! رو به ثمر برسونم!!!

...

با مامان حرفم شد... داشتم نق میزدم که یهو پوکید...

گفت لایف استایلت مال کارتن خواب هاست... برو فقط خدا رو شکر کن که یه سقف بالاسرته هنوز...

گفت اصلا میدونی تو زندگیت داری چی کار میکنی؟!...گفت تنبلی و سر به هوا... و مسئولیت پذیر نیستی!!!...

گفت جوجه رو دیدی؟ تا یه وسیله رو ازش میگیری که نذاره دهنش سریع میره سراغ یه چیز دیگه؟!... 

عین همونی!... یه بار تو زندگیت رو یه کار تمرکز کردی؟!... 


تهش اینکه الان له شده افتادم رو تخت...


و این اندک انرژی م برای نوشتن یادداشت روزانه هم فقط از اون نور امید به گل دادن هویا جان تو دلم ه!!!...

  • پری شان

نظرات (۳)

خدا مادرت رو برات حفظ کنه  انشالله
این همه موفقیت داری کارداری هنر داری ولی والدین رو قانع نمیکنه
پدر مادرا واقعا سختگیرن البته تو خونه ی ما بابام هی دنبال اینه ما رو به یه چیزی برسونه مادرم ساده تر میگیره
پاسخ:
به نظر میرسه که من آدم تو یه کار عمیق شدن نیستم...
مداومت ندارم...
زود دلزده میشم و کارا برام تکراری میشه.
این مامانو من باب آینده م نگران میکنه....
  • پری‌سا (ریحان)
  • این کامنت بالایی رو تایید میکنم ...

    فکر کنم من اگه بودم تلاش می کردم اگه قراره چند سال هم که شده طول بکشه، یه طوری یه سقف جور کنم، مامانم و ببرم زیرش بگم یادش بیاد حرفاش. سقف یا یه چیزی شبیه این. شاید اولش یکمی شرمنده گی داشته باشه یا شبیه کینه باشه اما بعدش هم آدم راضیه، هم دل مامان آدم راضی می شه.

    البته شاید خیلی ساده و بچه گانه به نظر بیاد.
    پاسخ:
    خیلی سرسختانه و جالب بود! :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی