پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-299

شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۵۹ ب.ظ

اولش به نظرم میرسید که متهم ردیف اول در فقره ی مربوط به تاول های صورتم، کرم ضد آفتابمه... چون عامل مشترک هر سه دفعه بود...

جهت حصول اطمینان روی دو جا از پوست دستم تست کردم...


هیچی نشد...

ضمن اینکه وقتی داشتم به دکتر شرح حال میدادم و همچنان همه ی تقصیرها رو گردن کرم مینداختم، یادم اومد که بار اول که تو سفر یه روزه ی مشهد اینجوری شدم، تورم صورتم از کمی قبل کرم زدنم شروع شد!...


دکتر هم عقیده ش این بود که کرم ه بیگناهه!


و داستان در هاله ای از ابهام باقی موند...

...


مامان عصری گفت به گمونم التهابه عصبی بوده...

گفتم دفعه اول تو سفر مشهد خیلی فشار روم بود... دفعه دومم تو بدو بدوهای کاری قبل عید بود... این دفعه ولی چیزی نبود که!...

گفت، شاید به خاطر بحث های شب قبلش بوده...

...

تو بد موقعیتی گیر افتادم!

اگه تایید میکردم، وجدان درد میگرفت که چرا اونقدر با حرفاش بهم فشار عصبی وارد شده...

اگه تایید نمیکردم، ممکن بود فکر کنه که حرفاشو به هیچ جا حساب نکردم...


فقط گفتم چه مسخره ست! چقدر لوسم من!

  • پری شان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی