پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-357

دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۲۲ ب.ظ

کامپیوتر کارگاهو امروز تحویل گرفتم. 

قرار بود چک کنه رم و سی پی و یو و کارت گرافیکی و این چیزاشو و فرمت کنه و اگه مخش میکشید چند تا نرم افزار بریزه.

وصلش کردم. موسمو پیدا نکردم. 

ظاهرا و از رو شورت کات ها پیداست که کارشو درست انجام نداده.

...

تو اتوبوس نشستم، هدفونم تو گوشمه و دارم میرم خونه.

به اینجاهای ماه رمضون که میرسه استرس عجیبی دارم.

انگار که امتحان داشته باشم...

شبهای ضربت و شهادت و مراسم شب قدر حس سنگینی برام دارن...

شاید شبیه به دهه اول محرم و نزدیک شدن به عاشورا که هی استرسم بیشتر میشه...  

...

فارغ از این چند روز پیش رو، که حالا احساس متناقضم بهش قابل تحلیله حتما، بقیه شبهای ماه رمضونو یه جور خاصی دوست دارم...

انگار آدم تو بغل خداست...

یه جور امنیت و آسودگی که فقط خاص همین ماه و شبهاشه...

اونقد خوبه که اصلا دلم نمیاد بخوابم.

تقریبا هر شب، نزدیک طلوع خوابم برده.

...

آدم تو سی و سه سالگی روز تولدش به تاریخ شمسی خیلی نزدیک میشه به تاریخ قمریش...


  • پری شان

نظرات (۲)

  • פـریـر بانو
  • آرامش ماه رمضونو هیچ ماهی تو خودش نداره... چه تعبیرقشنگی کردی عزیزدلم...انگار آدم تو بغل خداست :)

    :: روز تولدت؟ 
    امروز اومده بودم بنویسم که خیلی وقته ننوشتی ها
    اون حس استرس به اون ایام رو من هم دارم چرا اینجوریِ واقعا؟
    دوست خوبم پیام خصوصیت رو دیدم و مِهر فراوان پیام رو دریافت کردم ممنونم که هستید.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی