پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33-364-2

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۵ ب.ظ

دیروز سر افطار برام پیام اومد از یه آدمی که چهارساله ندیدمش. و چند روز پیشا یه لحظه یادش افتادم... یعنی تقریبا امکان نداره اینجوری یاد کسی بیفتم و سر و کله ش پیدا نشه. با وجود این وقتی دیدم حال و احوال کرده و ابراز دلتنگی، احساس سوء ظن داشتم!

نمیتونستم باور کنم همینجوری و بدون اینکه کاری داشته باشه مسج داده باشه. 

یه موسسه داره و کار کودک میکنه. مدتی پیشش دوره دیدم. قرار بود مربی بشیم و تو مهد ها ورک شاپ خلاقیت برگزار کنیم. بعد من یک سال هم تعهد همکاری داشتم. ولی تو اون یک سال نتونست بازاریابی کنه و عملا از گروه سی چهل نفری مون هفت هشت نفر بیشتر سر کلاس نرفتن که منم جزو اونا نبودم. 

اس ام اس رو دیدم و با خودم فکر کردم لابد باز میخواد بگه بیا تو این حوزه کار کن. 

و من هم دیگه اعصاب و حوصله ی اون موقع رو ندارم. و ضمن اینکه اصلا دلم نمیخواد با مجموعه شون همکاری کنم.

خلاصه که کلی با خودم کلنجار رفتم تا مسج شو جواب دادم. تشکر کردم و متقابلا حالشو پرسیدم.

فکر بعدی ای که اومد تو ذهنم در مورد دوست نویسنده ش بود.  داستان برای بچه ها مینوشت و بارها به من توصیه کرد برم باهاش کار کنم. تا مدتی بعدش هم پیگیر بود. ولی نشد. نخواستم شاید. 

منتظر بودم بالاخره یکی از دو تا فکرهام درست باشه و یه چی بگه!

از کار و بارم پرسید. و من هم گفتم خودمو خیلی مشغول نشون بدم و گفتم که علاقه ی از کودکی م به سنگ منو آورده این سمت و تو این حوزه مشغولم و... 

و همچنان اضطراب داشتم که جمله بعدیش چیه!

ولی اون فقط گفت که دلش برام تنگ شده و خواسته حالمو بپرسه و به امید دیدار و اینا...

...

حالم بدتر شد... خیلی بد... از اون توهم توطئه و سوء ظنی که بهش داشتم و اینکه اصلا نمیتونستم فکر کنم که اون آدم بدون اینکه کاری باهام داشته باشه ازم خبر بگیره...

...

گاهی به شدت بدبین میشم.

...

پ.ن

شهرزاد خانومم که دوباره اومد!

  • پری شان

نظرات (۱)

  • علیـ ــر ضــا
  • تا کارشون لنگ نشه دبنالت نمیگردن 
    چون از بس اینطوری همیشه نیازمندن آدما بهم 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی