پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

بعدازظهر جمعه

جمعه, ۱۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۱۲ ب.ظ

بابا پرسید: کلیدای دفتر -که من بخشیش رو کردم کارگاه- عوض نشده؟!

تو دلم گفتم یاابرفرض!...

_: میخواید برید اونجا؟!

سر تکون داد که آره!

فشارم افتاد!

_: کی؟!

_: فردا، پس فردا...


و اینطوری شد که من یه ظرف پر کردم با پودر لباسشویی و یه ظرف مایع دستشویی و یه جفت دستکش و یه قوطی چایی رو گذاشتم تو کیفم و تندی ناهار خوردم و به بابا گفتم میرم بیمارستان عیادت مادر دوستم و بعد یواش در گوش مامان اضافه کردم که میرم دفترو تمیز کنم!...

عیادت رفتم و خداروشکر روحیه شون خوب بود. البته که درد زیاد داشتن.

دوستم و برادراش نشسته بودن بالاسر مامانه و درباره اینکه سنگ قبر باباشون چجوری باشه حرف میزدن و اون سنس آو هیومر سر ریز شده شون نمیذاشت که حتی در چنین موقعیتی هم دست از لودگی و شوخی بردارن!

 ...

الانم تو کارگاه رو کاناپه افتادم و دارم فک میکنم از کجا شروع کنم...


...

احتمالا اول میرم سراغ میز بابا تو اتاق کناری که یا عالمه سنگ و کلوخ روش چیدم!...

...

واقعیت اینه که من اصولا هر چقدر فضا در اختیارم باشه، با کلیه ی وسایلم توش مثه نیتروژن پخش میشم... چه چهار متر... چه دوازده متر... چه صد و بیست متر...

...

بعد از ظهر جمعه ی تابستونی دلچسبی ست...

هوم...

  • پری شان

نظرات (۳)

  • پری‌سا (ریحان)
  • نگم که دلم تنگت بود نگم.
    پاسخ:
    چند روزه هی با خودم میگم، یعنی پری سا الان در چه حاله؟!...
  • علیـ ــر ضــا
  • خخخ 😂😂 
    اذیت نشی نیتروژن تو اکسیژن 
    عاااالی 😍🌷
    امیدوارم روحیتون بهتر شده باشه 
    چون پست های قبلا تا امیدی می اومد 
    پاسخ:
    خوبم خدا رو شکر.
    ممنون. 
  • פـریـر بانو
  • وای وای. منم همین شکلی ام. خیلی بده...
    دیگه گذشت همه چی...

    امیدوارم همیشه جمعه های دلچسبی داشته باشی جان دل :*
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی