پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

33+32

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۹ ب.ظ

هر جلسه یه ساعت زودتر میرم که بشینم ردیف اول. جلوی تخته. که اگر اینطور نشه به یقین سر کلاس خوابم میبره!

یه چیزی که بالاخره در سی و اندی سالگی در مورد خودم فهمیدم اینه که یادگیریم از طریق شنوایی ه. یه چیزی رو یکی برام تعریف کنه، خیلی راحت یاد میگیرم و به خاطر میسپرم.

در غیر اون صورت، خوندن درس برام جون کندنه...

درس ها... نه داستان... 

...

دوستم پیام داد که میخواد رو کارت های دعوت مراسم چهلم پدرش، یه گل یا پاپیون مشکی بزنه و پرسید که چیزی دارم؟... که نداشتم... راستش بدم میاد اصلا روبان یا شمع مشکی داشته باشم... 

گفتم که ردیفش میکنم و عصری رفتم همون مغازه که هفته پیش رفته بودم. 

فروشنده منو یادش بود و به وضوح تعجب کرد...

گفتم، میبینی آقا! یه بار میام برا تزیین خرید عروسی ازت روبان رنگی میخرم، یه بارم میام برا عزا روبان مشکی...

...

دارم تو کادو پیچیدن و پاپیون زدن، به مقامات عجیبی میرسم...

  • پری شان

نظرات (۲)

  • פـریـر بانو
  • مورد داشتیم یه سری زنگ ریاضی اولین روز مدرسه تو همون ردیف اول یه ده دقیقه قشنگ خوابیدم :||||

    :: منم با شنیدن بهتر یاد می گیرم درسو :]

    :: ایشالله بیشتر از روبان مشکی روبان رنگی رنگی برا عروسیا و شادیا بخری...
    خدا پدر دوستت رو رحمت کنه...
    پاسخ:
    جانم! چه خواب پر ریسکی!...
    ...
    ممنونم. 
    خدا همه رفتگانو بیامرزه.
    خدا بیامرزدشون ... ولی واقعا لازمه پاپیون خریدن و این حرفا !؟!
    پاسخ:
    بله. لازم بود. ☺
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی