پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

34-71

چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۵۰ ق.ظ

در پرماجرا ترین روزهام... در پریشون ترین احوال، ساکت ترین ام... و شاید برای همینه که این همه ننوشته م. 

...

گنگ مون رفت مشهد. 

از این میون، فقط ری نرفت، که در لحظات ملکوتی دم دفاعه و دوست همچنان عزادارم، که افسرده و خانه نشینه و اصرار های ما برای همراه بردنش هیچ اثری نداشت. 

و البته، دوست ریلکسم که فردا شخصا در صحرای عرفات خواهد بود.


من و دکی هم قصد داریم فردا به گنگ ملحق بشیم... که تا نرسم مشهد، نرم تو حرم، وارد صحن آزادی نشم، باور نمیکنم و دلم آروم نمیگیره...

...

آخرین بار درست عرفه ی چهار سال پیش بود که همه با هم رفتیم مشهد. هر ده تامون...

و چه عید قربان به یاد موندنی ای داشتیم...

  • پری شان

نظرات (۵)

خوش بگذره!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
ممنون! ☺
  • פـریـر بانو
  • ای جانم...
    امیدوارم بری و همۀ این پریشونیا از بین بره...

    امیدوارم این سفر هم یکی از بهترینا بشه برات :*
    پاسخ:
    ممنون حریرم...
    اره... شد...
    یکی از بهترینا شد...
  • علیـ ــر ضــا
  • واقعا 
    خوشبگذرع 😜
    پاسخ:
    واقعا 
    ممنونم! 😜


    التماس دعا. سلام منو به آقا برسون بگو دلم هواشو کرده بگو همه دوستام رو طلبیده الا من. بگو منتظر میمونم.
    پاسخ:
    محتاجیم...
    دعا کردم و پیامتم رسوندم.
    :)
    سلام
    ایشالا خوش بگذره.. و با دلی شاد و آروم برگردی
    و التماس دعا..
    پاسخ:
    ممنونم.
    سفر خوبی بود. 
    خدا رو شکر.
    یادتون بودم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی