پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

34-90

سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۱۴ ب.ظ

کف آشپزخونه، بین اجاق گاز و یخچال و تکیه به کشوهای قاشق چنگال ها و پلاستیک ها، جای محبوب من برای نشستن و فکر کردنه!

گاهی وقتا هم دست دراز میکنم و از تو فریزر یه چیزی برای خوردن شکار میکنم. 


مامان رفته بیرون و من باید ناهار درست کنم...

ظرف برنج خالی بود... پلن بی، کوکو بود... 

برای اینکه سر ذوق بیام، فکر کردم با یه چیز متفاوت درست کنم... و اینطوری شد که ساقه و برگ کرفس رو ساتوری کردم و با زرشک و گردو و تخم مرغ ریختم تو ماهیتابه و الانم نشستم پایین پاش تا بپزه... 

...

دیروز در حین ناز کردن برگ بنفشه م، ساقه رو شکوند و با یه قیافه ی طفلکی گرفت سمتم و گفت: ا!... این روزا همه ی حرفاشو با آ و ا (کسره) و ا (فتحه) میگه!

گفتم: کندیش که عمه!... خواست بذاره سر جاش که خودش دید فایده نداره... بهش گفتم: دستت باشه باهاش بازی کن... 

برگه رو برد گرفت سمت مامان و گفت: ا!

مامان گفت: برو بده به جوجو!

برگشت سمت اتاقم، چند لحظه زل زد به زمین و بعد دولا شد و برگه رو تیکه تیکه کرد و گذاشت کنار مورچه هه و بهش گفت: هاپ هاپ!

...


به همه ی جونورا اعم از سگ و گربه و سوسک و مورچه میگه: هاپ!


...


نتیجه ی ماجراجویی کوکویی امروز رو بعدا خواهم گفت.


  • پری شان

نظرات (۳)

  • علیـ ــر ضــا
  • 😐😐😐
    بسم الله الرحمن الرحیم
    پاسخ:
    بعله!...

    یکی از دوستام یه سری کلیشه ی چاپ برام سوغات آورده از مملکت شما. 
    بعد روش یه برگه بود که احتمالا آدرس تولید کننده یا یه چی تو این مایه هاست. بعد خییییلی لجم گرفت که رو اون برگه یه چیزی نوشته شده با فونت فارسی، که حتی یه کلمه شم نمیتونم بخونم!

    بین یخچال و اجاق گاز میشینی پری شان؟؟؟
    کوکوی کرفس؟؟؟ خوب میشه؟ من نخوردم تا حالا.
    دلم ضعف رفت برای جوجه که بچلونش از طرف من:)
    پاسخ:
    اوهوم... گاهی یه مدت طولانی دقیقا تو یه همچین جایی میشینم! 😊

    خوشمزه شد. فقط اینکه ترکیب زرشک و کرفس فکر کنم طبعش خیلی سرد باشه. چون من بعدش حسابی سردرد شدم!

    حتمن! 😂😂😂
    پری شان عزیزم هرکار میکنم جوابم تو وبلاگم ذخیره نمیشه
    کتاب بعدی احتمالا سووشون باشه، خوندیش؟
    پاسخ:
    من راستش یادم میاد که چندین سال پیش قسمتی از این کتاب رو خوندم
     ولی یادم نمیاد چرا تمومش نکردم. 
    به نظرم انتخاب خوبیه... میتونیم همزمان بخونیم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی