پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

34-247-2

جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶، ۰۶:۱۱ ب.ظ

جوجه یه دوست داره که سه ماه از خودش بزرگ تره که من اینجا جوجه حنایی صداش میکنم...

چند روز پیشا حنایی، جوجه ی ما رو محکم هل داده و پرتش کرده زمین...

جوجه هم که انسانی اهل مذاکره و کلا ارتباط بدون خشونته، شوکه شده و زده زیر گریه و تا یکی دو ساعت بعدشم هی یادش میومده و دوباره گریه ش ریست میشده...

اینا رو مامانش تعریف کرد. 

از اون طرف، یه دوست دیگه م داره که من جوجه کلاغ صداش میکنم!.. دو ماه از جوجه ی ما کوچیکتره و از اونجایی که مادر پدرش خیلی ورزشکار حرفه ای و قد بلند و اینا هستن، با وجود صغر سنش، از جوجه ما خیلی درشت تره...

یکی دو هفته پیش تو یه کلاس مادر و کودک که چهارتایی با هم رفته بودن، جوجه کلاغ، جوجه ی ما رو آروم هل داده که از سر راهش بره کنار... 

از اون روز هر کی ازش میپرسه: جوجه کلاغ چی کار کرد؟!...  با خنده دستشو میذاره رو قفسه سینه ش و فشار میده...

...

حالا امروز مامان جوجه زنگ زد که: بیا برای جوجه من و جوجه حنایی، یه برنامه منظم دو روز در هفته بذار و باهاشون بازی کن و رو پرورش خلاقیتشون کار کن!

بهش گفتم:  به نظر من اون چیزی که الان جوجه لازم داره کلاس دفاع شخصی ه!

اگه میخوای کلاس بذارم، فقط کلاس خصوصی، فقط هم برای عزیز عمه و فعلا هم فقط دفاع شخصی!... ضمنا اولین تکنیکمم گاز ه!...

...

یه خاطره ی خیلی متداول که هر عروس و دوماد جدیدی که وارد خونواده میشه و عید میره خونه دایی، براش تعریف میکنن، خاطره ی شیطنت های من و از جمله "گاز گرفتن من دختر دایی را" ست که در سه سالگی مون اتفاق افتاده!

و چیزی که هیچ کس نمیدونه و درکی ازش نداره، درد و چند لحظه گیجی حاصل از برخورد یه قلک پر از سکه ی شبیه اردکه، به سر من، توسط دختر دایی، در لحظاتی قبل از وقوع خاطره ی معروفه!

...

ینی اون صدایی که تو سرم پیچید و اون سیاهی رفتن چشمامو سی ساله که یادمه!

و البته دل خنک شدن از اون گازی که از بازوش گرفتمم یادمه!

  • پری شان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی