پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

روز نوشت های شخصی

پریشان نوشت

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۰۳
    40-3

34-256

يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۵۶ ب.ظ

اصولا طراحی کردن آدمیزادی پشت میز، رو کاغذ کاملا سفید و با اتود سه دهمم و راپید و کاغذ پوستی و خط کش و گونیا و نه، اصلا با لپ تاپ و نرم افزار، برام عذاب بوده!...

از اون طرف، یه لنگه پا لای جمعیت تو مترو، نصفه شب زیر پتو، بی کاغذ، تو تاکسی، سر نماز و از همه مهمتر، وسط حرف زدن یه آدم دیگه که از قضا تو اون شرایط حتما باید شنونده باشم، سیل طرح و نقش و ایده ست که سرازیر میشه و گاهی اونقدر اذیت کننده ست که تنها عبارتی که میتونم براش به کار ببرم اسهال فکری ه!... 

همیشه همه ی کتاب ها و دفترها و جزواتم پر از نقش و نگاره، به جز دفتر طراحی م که معمولا توش حساب کتاب ها و شماره تلفن ها و یادآوری های روزمه با چهار تا خط خطی بی سر و شکل...

همه چیم به همه چیم میاد...

حالا باید برای آخر هفته یه سری اتود تحویل بدم و الان دراز کشیدم و دارم فکر میکنم طراحی های این هفته رو از پشت فیش نوبت بانک و کتاب روش های تدبر و جزوه های دو جلسه آخرمو و دفتر یادداشت کنار تلفن کارگاه جمع کنم و پاکنویس کنم برای تحویل.

...

وقتایی که نمینویسم از همه وقت بیشتر نیاز دارم به نوشتن...
و نمیدونم چرا اینجوریه همیشه...
تو این سه هفته ای که گذشت خیلی بالا پایین داشتم. خیلی داستان داشتم...
شاید کم کم تونستم ازشون بنویسم.
... 

  • پری شان

نظرات (۱)

درک می‌کنم شدید!
یه وقتایی لازمه بنویسم یعنی قول دادم ولی مغزم خالیِ خالی میشه. بعد میرم مهمونی یا بیرون خرید یهو خروار خروار کلمه میاد توی ذهنم که امکانش نیست اون لحظه بنویسم :|

اسهالِ فکری... آره :)
پاسخ:
حوا!
کامنتا رو که دیدم، فهمیدم که یک جماعتی سر قضیه ی شصت و هفتاد فر خوردن!...
آخ اصلا یعنی تو نمیفهمی!...
اختلاف سنی ه عجیب نیستا... منو مامانم هم همینطوریم...
ولی خب، هیچ وقت قضیه رو در مورد هم سن های خودم و بچه ی احتمالیشون ندیده بودم!...
😯😯😯
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی